Idioter

Ja hörrni, läs inlägget jag skrev om hundägare, kolla sen in kommentaren.
Där en människa går hårt åt mig.
Men jag står fast vid min ståndpunkt: Kan man inte plocka upp hundbajset efter sin hund så kan man inte få ha samma rättigheter som oss andra.

En anna spännande sak var att det är en 17 årig modebloggare som blivit nominerad till åretsmediapersonlighet. På frågan om hur hon skulle fira svarar hon:
"idag ska jag äta middag med mamma och pappa, men till helgen ska jag ut och festa med mina kompisar."
Man undrar lite stilla var hon ska gå nånstans....McDonalds Odenplan kanske, för jag skulle väl aldrig kunna tänka mig att någon av de slemmiga restaurangägarna vid Stureplan skulle släppa in en 17 årig tjej.....eller hur är det nu igen....är det inte fullt med blonderade unga tjejer som de halvalkade affärs-slemmona står och dreglar runt vid baren, och bjuder på drinkar.

Eller det kanske är någonannastans...snälla, kan det inte var nånannanstans. Kanske i landet där folk har intelligens nog att plocka upp BAJS på gatan.
men enligt min antagonist så är det helt naturligt att låta BAJS ligga kvar.
Man undrar lite hur det ser ut hemma hos honom/henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0