Grannar

Jag har en granne, eller faktum är att jag faktiskt har flera grannar. det har de flesta.
Men jag har speciellt en granne, som bor lite snett ovanför mig.

Hon och hennes kille har ibland lite sammankomster i sin lägenhet. Hon verkar hata alla sina vänner, eller så hatar dom henne.

För det enda hon gör på deras "fester" är att hon står på balkongen, kedjeröker, dricker Cider och skrikpratar i telefonen.
ALLA samtal låter exakt likadant.

- Men kooooooom hiiiit daaaaa. det är skiiiiit kuuuuul här. Världeeeens draaaaag. Kooooooom Hiiiiit nuuuuuu!!

Den frasen upprepas ungefär 100 gånger varenda gång de har "fest".

Inse faktum: De vill inte komma. Och om de mot förmodan kommer så står ju hon ändå bara och skriker på balkongen hela jävla tiden.

jag funderar på att köpa ett luftgevär och skjuta henne på vaden varje gång hon står där.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, fy fan för grannar som är idioter!

2008-04-26 @ 23:50:07
Postat av: Jny

Ja, det är en fruktansvärd kombination!

2008-04-27 @ 21:08:36
URL: http://folkaridioter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0