Barnvagnshyfs

Jag förstår att det är jobbigt att spatsera runt med barnvagn i morgonrusningen, att det är trångt, och att det är svårt att få plats.
Aldrig tänkt på att åka 30 min senare?
Inte det, nähä, okej.

Men om ni nu ändå ska ut och trängas med alla morgongriniga människor, så kan ni väl iaf ta LITE hänsyn till oss andra.
Idag blev jag påkörd av en och samma barnvagn, 5(FEM) gånger, så där skönt på hälsenan ni vet.

Så vänder jag mig och bara tittar lite surt, då stirrar mamman på mig och väser:
"Men gå lite fortare!!"

Till detta bör tilläggas att det var fullt med folk, man kom ingenstans, men ändå så stod människan och hackade på mina hälsenor.

Kommentarer
Postat av: Ida

Mammorna kräver respekt ioch hjälp från oss "normala" då tycker jag att dom ska visa oss respekt och ge oss hjälp också.. och jag har ändå många vänner som har knoddar!

I feel you!

2008-04-30 @ 13:34:08
URL: http://bjerkansDotter.blogg.se
Postat av: Tess

Tycker du att vi är för snabba att döma människor? Kika gärna in på min blogg och tyck till :)

2008-04-30 @ 13:35:13
URL: http://tess021.blogg.se
Postat av: nåva

Fy faen alltså...
...att folk fortfarande envisas med att föröka sig när världen dels är överbefolkad, och dels, med all sannolikhet, kommer att gå åt pipan om en snar framtid....

2008-05-01 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0