Kan inte nån tala med Bingo?

Bingo Rimér, känd från bla dokusåpan om sig själv, blev i veckan dömd av domstol för att tidningen där han är CHEFREDAKTÖR har publicerat bilder som HAN själv tagit.
Problemet med bilderna var att det fanns ett kontrakt som sa att hon på bilderna(en blond tjej, förvånad..nån?) skulle ha kontroll över all publicering av dom.

Men icke.
Bingos tidning publicerade bilderna, utan lov, dessutom med bildtext om att hon helst av allt sitter i knät på gamla gubbar som har mycket pengar.

Hon anmäler Bingo som är CHEFREDAKTÖR.
Bingo blir fälld.
Men överklagar med orden: "Varför ska jag stå till svars för nåt som tidningen gjort och som jag inte vetat om."

Så.
KAn inte någon. SNÄLLA. Tala om för Bingo vad det innebär att vara CHEFREDAKTÖR nästa gång han tar det jobbet?

Bingo. Du ger den dumma blondinen ett jävligt fult ansikte.
Och om du läser detta så kan jag tala om för dig att en CHEFREDAKTÖR har ansvar för allt som tidningen publicerar.
Oavsett om man ligger i Manilla och sippar kokosdrinkar med blåsta silikonbrudar.
 Det spelar ingen roll!
Är man CHEFREDAKTÖR så ska man ha koll på vad tidningen publicerar.
Och vet du inte det. Då ska du fan inte vara CHEFREDAKTÖR utan gå tillbaka till dina källarhålor och fota mjukporrbilder.
Då behöver du inte ta ansvar. För det är tydligen inte det du kan.
Skäms!

Folk är sånna JÄVLA idioter ibland. ja, Bingo, jag menar dig.
Inte bara det jag skrivit om idag, utan ditt tagna "fotokille"-namn. Bingo....vafan....kom ingen  av dina birapolare på nåt bättre?

Kommentarer
Postat av: Helena Sandström

Jag älskar dig.

2007-05-09 @ 15:24:47
Postat av: turbofisk

Det du tänker på är ansvarig utgivare... Det kanske Bingo också är, men chefredaktören är inte alltid ansvarig för allt som tidningen gör...

2007-05-10 @ 11:23:17
Postat av: Jny

Jag tänker på chefredaktör.
En chefredaktörs uppgift är att veta vad tidningen publicerar.
Men du kanske tycker om Bingo? Du kanske tycker att det är bra att vara chefredaktör och inte ha koll på vad tidningen gör och sen inte ta ansvar för det?
DESSUTOM har han själv tagit bilden och skrivit kontrakt med tjejjen om att hon ska ha kontroll över vidare publicering.
De två sakerna ihop, plus Bingos uppenbarelse gör att jag tycker han förtjänar ett omnämnande i Idiot-bloggen.
/Jny

2007-05-10 @ 11:32:24
URL: http://folkaridioter.blogg.se
Postat av: simon

Jny har helt rätt, men det man måste förstå är att han där bingo har det inte helt lätt... jag menar... Supa, fota nakna brudar och bara vara allmänt dum.
solklart fall över att "folk är idioter"!

2007-08-25 @ 16:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0