Folk borde skämmas!

Jag har bara tyvå saker att berätta för er idag.
Och om ni hänger med i tidningarna så vet ni säkert redan det jag ska berätta för er.


1. Carolina Gynning, känd för att bland annat varit full i teve och opererat sina bröst mindre, ska få ett eget program i den folkbildande kanalen Kanal 5.

2. Emma Andersson, känd för att göra de mest enkelspåriga, dumma och entoniga voiceovers i televisionens historia, ska få ett eget matprogram i den seriösa underhållningskanalen Kanal 5. 

Då är frågan, vilka är det som är de största idioterna.
Tevecheferna som ger dessa talanglösa människor varsitt program eller dom som faktiskt kommer att titta på programmen?

Jag kan säga så här, jag kommer INTE att titta.
Folk som tyckler att Emma Andersson är en bra programledare som kan hitta spännande vinklar i ett repotage, dom människorna borde tvångslobotomeras och instutionaliseras för all framtid.

Så programcheferna på Kanal 5 ligger med andra ord risigt till..........

På onsdag åker jag på chartersemester.
Det ska bli intressant. Kommer nog stöta på ett och annat pucko då kan jag tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0