Vad hon gjorde i helgen.

Har precis klämt mig in på tunnelbanan vid gullmarsplan.
Givetvis är det trångt som bara den innanför dörrarna, med några passivt aggresiva "Ursäkta" lyckas jag tränga mig in till "dragspelsdelen" av vagnen. Där får jag som vanligt stå helt själv, medan idioterna trängs precis framför dörrarna.
Kvinnan/tjejen som sitter närmast där jag står är inbegripen i ett samtal.
Innehållet i samtalet är helt av privat natur, inget som jag vill ha med att göra, men eftersom hon uppenbarligen är en total idiot och pratar högt så har jag inget val.

Hon hette Sandra, det fick jag veta eftersom hennes samtal bryts nästan 100 gånger på sträckan Gullmarsplan-T-centralen. Och hon svarar varenda gång det rings upp med ett käckt: "Ja, det är sandra häääär"

Så, vad säger Sandra då? VAd tycker hon om tillvaron?
Hon hånglade med 3 killar i helgen, hennes kompis Kickan kräktes utanför blue moon, vilkety gjorde att det var "riktigt jäääävla trögt" att få tag i en taxi.
Hennes ex Alexander dök oväntat upp på förfesten i Lördags, han hade tränat och var snyggare än hon kom ihåg. "Kändes kanske lite i byxan då, som att jag valt fel. Men Pierre är ju snygg."

Vem Pierre är fick jag aldrig reda på, möjligt kan han vara en av de 3 som hon hånglade med, kanske nån hon vill dejta. Eller så dejtar hon Pierre OCH hånglar med 3 personer.
Nåväl, fredagen var Blue Moon med Kickan kräkandes utanför, lördagen var då förfest hos Lena sen gick de på East. Där var det många killar som ville bjuda på dricka.
Hon hamnade på efterfest med champange i typ Fruängen. Åkte med nån hem(Pierre?), vaknade vid 10 igår och åkte hem, kräktes, köpte pizza, kollade på Teve. Pratade i telefon(nähä!) "jääävligt lääängeee" med Erika, som de tydligen tappat bort på East, men Erika hade fått hugg och dragit ut till Värmdö.

Sandra är fortfarande bakis, och det ska INTE bli kul att sitta i receptionen hela dagen.
Tyvärr säger hon inte vart hon jobbar. Annars kunde man ringt dit idag och bett henne förklara de saker som jag inte har riktigt klart för mig.

Vid T-centralen går hon av.
Jag har fått veta om hennes helg, undrar om hon tänkte sig att någon av hennes stackars reskamrater skulle lägga upp det på sin blogg. Tror inte det.

Folk är idioter.

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Ja, hur funkar folk egentligen? Själv råkade jag en gång ut för en ung tjej som satt längst fram på "ATP-sätet" och fick höra en 5-minuters genomgång av hennes sexliv, som hon via mobilen delgav nån kompis.

2007-03-23 @ 01:16:07
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0