Jag fattar inte!

Ibland kan jag ha en viss förståelse för folk som stannar precis när det gått ur en tunnelbanevagn. Trots att det är sjukt idiotiskt så finns det en del som verkar vara ständigt desorienterade och måste stanna varje gång de hamnar på nya ställen.

Men det som jag råkat ut för nu mer och mer är folk som stannar precis när det gått IN i en tunnelbanevagn.
Det är för fan helt sjukt!
Det blir en propp, man kommer inte in, och så bara står de där!!!
Idioter alltså.

Sen ska vi inte prata om de som VÄGRAR gå in i gångarna när det är fullt.
Man blir så less.

Kommentarer
Postat av: Karoline

Många av dessa är icke vana pendlare. Haha! Det är irriterande också

2007-03-18 @ 16:42:41
URL: http://thatshot.blogg.se
Postat av: Amorsken

Jag stannar alltid när jag kommit av, om jag inte gör det så hamnar jag ALLTID i akalla. JAg tycker inte akalla är så kul, jag känner ingen där, men har likväl lyckats hamna där hur många gånger som helst för jag inte stannat utan bara följt med strömmen.

2007-03-18 @ 18:07:38
Postat av: Jny

Men snälla Amorschk.
Nästa gång kan du ta typ tre fyra steg ut från Tunnelbanevagnen innan du stannar och ser till så att du inte hamnar i Akalla.
Om du gör det så ser du nämligen till så att dina medresenärer tryggt kan passera ut ur vagnen och mot sin slutdestination.
ett tips bara......

2007-03-19 @ 10:47:42
Postat av: amorsken

Ja, alltså jag stannar ju inte DIREKT utanför dörrarna, det är t.o.m. jag smartare än, men ett par steg bort, men det verkar störa i alla fall...men men...folk klagar så mycket ;)

2007-03-19 @ 11:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0