Smarta människor på 7/11

Imorse gjorde jag misstaget att vilja köpa en kaffe på 7/11.
Det verkar som att det är många puckon som gör det(ja, jag vet. Det gör även mig till ett pucko. Något som jag heller aldrig sagt att jag inte är...)

Jag fick höra dessa mindblowing tankar och utfall från våra kära medmäniskor.

- Jag skulle vilja ha en sån där vaniljmunk utan vanilj.

- Fan det är väl ändå lite synd om Paris Hilton

- Jag skulle vilja köpa påfyllning på min mobil.
-Okej, vad har du?
-Nokia.

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Måste vara nåt slags rekord att höra så många korkade kommentarer på så kort tid!

2007-06-16 @ 14:34:04
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Jero

Mest lolzorz på Nokiacommenten, på halvknackig nördiska. =P Så jävla sjukt mycket jag hade skrattat om jag stod bakom disken där. Jag kommer aldrig kunna ha ett jobb där jag jobbar med "människor".

2007-06-29 @ 01:56:34
URL: http://jero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0