Folk med hund!

Ja, vad är grejen med folk med hund!?!
Jag undrar om IQ nivån bara dyker när folk skaffar hund, eller när de pratar om att skaffa hund.

det finns framförallt 2 saker med detta som jag blir förbannad på och det är:

1) BAJS! Va fan är det för problem med hundägare som INTE plockar upp hundens bajs på gator? Att dessa personer inte omedelbart blir omydighetsförklarade är för mig en gåta. Hur kan en person som inte förstår att man ska plocka upp bajset efter hunden få rösta i allmäna val?`Varför får en sån uppenbar idiot ha körkort, skaffa barn, köpa alkohol?
Eller så borde personen i fråga få förbud i att vistas i det offentliga rummet eftersom de bevisligen inte förstår grunderna. de kan alltså inte skilja på om det är bra med bajs på gatan eller dåligt med bajs på gatan! Jag menar det kan ju tom ett barn!!!
Jag är ingen förespråkare för våld. Men hundägare som inte plockar upp sina hundars bajs på gatan, de borde pryglas offentligt och sen omydighetsförklaras och utvisas.

2) Se punkt 1.

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Man kanske borde införa "körkort" för att få ha hund?

2007-08-26 @ 22:51:29
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du verkar ju själv behöva kolla upp hur det står det till i huvudet på dig,du lär ju själv behöva pryglas om lite...

Så bara för att hundägare(INTE ALLA)plockar upp sin hunds bajs,så ska dom inte ha rätten att skaffa barn?skaffa körkort?och vissa till och med utvisas?hur jävla moget är det då!!!Och det där med att rösta,ska man inte få rösta för att man enstaka gånger inte plockar upp sin hunds bajs?haha,då skulle väl typ flera hundra förbjudas skaffa barn,körkort o rösta...herregud,hur e det med dom som skräpar ner på gatorna då,ciggaretfimpar,flaskor,ölburkar,folk som lämnar sina sopor på gatan,ska inte isåna fall samma sak gälla för dom,eller folk som låter sina ungar st å i buskar i krislägen och dom behöver bajsa dom tar ju knappast undan bajset,ska inte samma sak gälla dom då?Du e ganska snabb på att döma ut folk som inte plockar upp sina hundars bajs,men hallå??Mänskliga rättigheter,du kan knappast på fullaste allvar mena att dom borde utvisas,pryglas om,förbjudas att skaffa körkort,barn och allt vad det nu e du vill straffa dom med...ush tänk till innan du yttrar dig för sjuttsingen..

2008-04-03 @ 14:13:52
Postat av: J

Ja du,
nu får du ransaka dig själv.
är jag IRONISK eller menar jag allvar...Hmmm, svårt det där.
men du kanske är antingen
a) Över 50
b) Fri från ironikörteln(nej det finns ingen sådan på riktigt. du är över 50. så är det.)

Bye bye

2008-04-21 @ 21:54:35
URL: http://folkaridioter.blogg.se
Postat av: Amorsken

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



What the fuck is up med den anonyma?

HAHAHAHAHAHAHA...jag tror jag dör. Men det är förmodligen en sådan där person som ser sin hund som en männiksa...eller kanske HALVMÄNNISKA??? och som inte mlåter någon undslippa de tråkiga jävla historierna om hunden.

Någon som har lust att donera lite hjärna? JAg vill inte slösa min nämligen

2008-06-02 @ 09:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0