Ja......vet inte vad man ska säga.

Fick den här bilden av Amorsken.
den är lite som vad som hände hos mig, jag har ju berättat om mina problem med sopinkasten. Då fanns det en stor skylt där det står: "Om det är fullt i närmaste inkastet. Lägg inte sop-påsen på marken utan i nästa inkast."
under den skylten ligger ett stort soppåseberg. Och jag tar ett kliv till och hamnar vid nästa inkast. Och kastar min påse där. För där är det ju inte fullt. Men eftersom folk är idioter så var det tydligen ingen som riktigt tänkte på det.

Men nu, en tripp till en smart människas cykel i. För er med synproblem så står det "Cykelparkering förbjuden" på skylten som finns ovanför cykeln.
H?r har n?gon t?nkt till n?r de st?llde ifr?n sig sin cykel.(tack till Amorsken).

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Du borde göra ett besök i sopsorteringsrummet som hör till min förra adress. Där är det rena vilda västern - tomflaskor i glödlampslådan, tidningar där det ska vara wellpapp, stora möbler i rullkärlen (de ska ställas på golvet)...you name it, de gör alla fel.

2007-04-04 @ 17:56:03
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0