fråga inte sånt du redan vet.

Går omkring i affären och är som vanligt irriterad på människor som stannar mitt i gångarna. Jag vet inte vad som föresgår i huvudet på folk som beter sig på det viset.
Jag rundar ett hörn och ser en man stå med tom blick och stirra på den STORA skylten som bär texten: REA: TOAPAPPER 29:90.

Under skylten står det massvis med toappapper. Mannen tittar nu på skylten, tar upp ett paket med toapapper, stirrar på det, sedan på skylten. Sedan runt omkring sig, tillbaka till skylten, pappret, omgivningen och sen ser han det han letat efter: En anställd.
Den sntällda vaggar sakta i riktning mot mannen, han tittar igen grundligt på paketet med toapapper och sedan en gång till på skylten som säger att pappret han håller i är på rea.

Han tar ett kliv ut i gången(han hade iaf vett nog att inte stå mitt i gången!), stannar den anställda och frågar:
-Är det rea på de här?

Folk är inte kloka!

Kommentarer
Postat av: Elin

Har läst igenom alla dina inlägg nu ikväll och jävlar vad jag har skrattat. Men alltså, folk ÄR verkligen idioter! Kom igen och ge oss fler historier om korkade människor NU!

2009-10-13 @ 23:31:51
URL: http://istalletforljud.wordpress.com
Postat av: istalku2

Nu måste du förstå..

1. Mannen var kanske skitnödig o var osäker om han skulle skita där han står o torka sig med pappret som det var rea på.

2. Mannen kanske trodde inte sina ögon. Va är det sant är det REA??? wooow!!!

3. Slutsatsen måste väl vara ändå att mannens beslutförmåga var inte på topp (99% av befolkningen lider av åkomman) och därmed var han inteligensbefriad...

2011-03-15 @ 09:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0