Helt crazy

Idag har jag väldigt mycket att göra. Så jag hinner inte berätta för er om alla idioter som finns därute.
Istället bjuder jag er på ett utdrag ur Daphne Leons modeblogg.

Det handlar om hennes Valborg. Fanns lite bilder på henne som skolflicka, och på skrikande svettiga wannabes som hinkar champange på otäcka stureplanshäng. Men jag vill bespara er från dom.

Mycket nöje!

Valborg
-det blev helt enkelt crazy...

Festen ute på Villa Pauli var verkligen rolig. Det är alltid kul att träffa lite nya människor. Och att det var tema på festen gjorde det hela ännu roligare. Eftersom temat var "Uniform" och jag och Kristian inte alls hade hunnit handla något bestämde vi oss för att bära skoluniform. Inhandlade skjorta, hängslen och knästrumpor, resten kunde vi plocka ihop av det vi hade hemma. Och det blev faktiskt riktigt bra. Det roligaste på hela kvällen var att vi vid midnatt begav oss in till Stureplan iklädda just dessa uniformer...

Vidare till Sturecompagniet, Utecompagniet och Hell´s Kitchen. Jag vi körde hela racet. Det blev helt enkelt crazy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0