Fest i helgen!

Mina grannar hade tapteserat trapphuset med lappar om att de skulle ställa till med kalas. Och att det kanske skulle väsnas och så.

Så kom dagen för festen och jag hörde inte ett ljud!!
Jag gör mer ljud själv en vardagkväll än vad dom gjorde en helgkväll när de hade fest. De var inte ens ute på balkongen och rökte!! Jag menar vafan......
Det var nästan så att jag hade lust att kliva över till dom och visa vart skåpet ska stå.
Nu gjorde jag inte det.

Man undrar ju om de inte kan festa, inte har några kompisar eller att allihoppa är idioter. Och med tanke på vilken blogg det här är så kan ni kanske lista ut svaret själva.

Nu är det säkert några som blir upprörda över att jag klagar på att jag INTE blev störd. Och ja, så är det. Har man en blogg där man ska klaga på alla idioter. Då ska man det.
Och om de nästa helg har en fest som låter, då kommer jag klaga på det med.

En som jag är omöjlig att göra nöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA
I love your style skegget!
Fint väder= jävla skit!
Fult väder= va fan är fina vädret, jävla skit!

Jag har också undrat när mina grannar har fest varför det inte låter nått..det måste vara trista partyn.

2007-03-12 @ 16:36:04
Postat av: Persika

HAHAHAHAHAHA
I love your style skegget!
Fint väder= jävla skit!
Fult väder= va fan är fina vädret, jävla skit!

Jag har också undrat när mina grannar har fest varför det inte låter nått..det måste vara trista partyn.

2007-03-12 @ 16:37:52
Postat av: Tatis Thuresson

Här är en sak jag retade mig idag på jobbet: folk som har ett helt skrivbord till sitt förfogande, men ändå väljer att ställa gratulationskort EXAKT på datormusens sladd. Det var förvisso inte mitt skrivbord eller gratulationskort, men den lilla stund jag hann sitta där och jobba vid datorn så välte jag kortet säkert flertalet gånger.

2007-03-13 @ 00:19:06
URL: http://gulanallen.blogspot.com
Postat av: Cliff Hanger

Känns stabilt inför undertecknads fest att du har rätt inställning till festande. :-)

2007-03-17 @ 01:11:27
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Cliff Hanger

"Övertecknads" hade varit mer korrekt än "undertecknads"...

2007-03-17 @ 01:12:13
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0