Blir man debil när man skaffar barn? Del 3

Ett tips ni med barnvagnar.
Och lyssna noga nu eftersom det verkar som större delen av er sociala kompetens och folkvett ligger nedbäddat i den där jävla vagnen med stötdämpare och namnskylt och fan vet allt.

Okej, är ni med?
MAN GÅR INTE NÄRA PERRONGKANTEN MED VAGNEN, SÄRSKILT INTE PÅ DEN SIDA SOM ETT TÅG PRECIS HAR STANNAT PÅ!

För det som händer då är nämligen att folk inte kommer av vagnen.

Jag har inte stegat upåp perrongen, men nog fan finns det fler ställen att rulla fram sitt ekipage på.

Detta hände mig både till jobbet och hemfrån jobbet.

Och det hade egentligen inte förvånat mig om det vart samma pucko båda gångerna. Det var det inte.

Jag vet inte om det är bra eller dåligt, att det inte var samma betyder ju att det finns flera idioter......men just det, så var det jag.

Folk är ju idioter.


Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Äh, det är ju bara att sparka till barnvagnen så ordnar det sig. ;-)

2007-03-23 @ 01:19:57
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0