Likriktad egenhet.

Man ska ha en tattooooooo, det är ju så coooolt.

Man ska skaffa sig den så att man är egen. För att uttrycka sin åsikt, för att markera att man är en fri individ som skiljer sig från mängden.

Är det då inte konstigt att typ alla tjejer som är 22 år har en tribaltatuering i svanken.

Då är man JU VERKLIGEN egen....eller........

I hippsterjeansens tidevarv kan man gå och räkna svanktatueringar som alla verkar komma från exakt samma mall!!!

VA fan!
Ska ni tatuera er så kan man väl för fan anstränga sig lite!
Annars kan ni jag bara gnugga på kalle anka tatueringar i svanken allihoppa, det är ju ungefär lika eget och tufft som att ha en tribal i svanken.



Kommentarer
Postat av: Amorsken

ÅH!
Jag hade den här diskussionen i Kalmar. VARFÖR i hela fridens namn tatuerar man tribals över lag? Det är ju så förbannat fult. Det ser ut som man har en arm från ett billigt marknadsstånd, eller än värre: SVANKEN!
Jag dokumenterade att jens granne har gjort en ny tatuering i just svanken. Tilläggas bör att hon INTE hade den sist jag var nere, för då solade hon i bikini och jag såg svanken. Hon närmar sig även de 50 och har nu de, vid det här laget EXTREMT vedertagna orden: Carpe Diem i svanken...50-års kris???

2007-06-05 @ 09:43:48
Postat av: Jny

Ja, man blir matt.
Folk är ju idioter alltså.

2007-06-05 @ 10:48:32
URL: http://folkaridioter.blogg.se
Postat av: Cliff Hanger

Som Wille Crafoord sjöng: Alla vill vara annorlunda på ett likadant sätt.

2007-06-06 @ 16:27:24
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0