Idag klagar jag inte så mycket.

Idag tipsar jag om en föreställning som ni FAN måste se.

"You give gay people a bad name"
1,2,3:e augusti
Teater Tribunalen, Hornsgatan 92
100 kr
Biljetter och info: www.tribunalen.com


Och har ni möjlighet att se den och väljer att inte göra det, då är ni inte kloka.
Detta är det bästa som släpat sig upp på en teaterscen sedan jag vet inte när!

Så skärp er nu, istället för att sita i fula shorts och smutta macchiaco på nåt trendigt fik på söder och prata onm livet och ha ångest för att ni hånglat med nåns syskon, så häll ut skiten och gå till den gamla fina teatern tribunalen och få er 1 timmes underhållning till livs.

Det är nästan så jag kan drista mig till att utlova skrattgaranti. Om ni inte skrattar så bjuder jag på en öl. Typ eller nåt.

Det är ändå skitväder nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0