Byta bransch?

Det är många som borde se sig själv inom en annan bransch. cirka 80% av de som jobbar på pressbyrån i vårt avlånga land verkar, mentalt, vara på en annan planet.
Jag har idag haft det tvivelaktiga nöjet att besöka 3 olika pressbyråer i 2 olika städer. Och ingenstans var det alla rätt!
Det var fel pengar tillbaka, tomma blickar som stirrade förbi kunderna. Bland annat. Nu vill jag verkligen säga att jag absolut inte förväntar mig att bli behandlad som en kung bara för att jag handlar på pressbyrån. Men man kan väl bjuda till lite iaf?

Några andra som borde byta bransch är Telenor. De kan inte leverera mobilt bredband eller telefoni, trots att det är deras affärsidé. Då ska man lägga ner tycker jag.

Nu sitter jag på X2000 och lyssnar på en medelådlermans högts ointressanta privata samtal med sina kompisar, en efter via sin mobil. Och givetvis så bryts det hela tiden, men det stoppar inte den här idioten, utan på det igen.
Jag önskar att han hade Telenor, för då skulle detta inte kunnat ske. Efersom man inte kan prata i mobilen samtidigt som man rör på sig om man har Telenor.

Vad säger ni om det Telenor när ni nu gör en bloggscanning? You suck!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Telenor och Bredbandsbolaget suger rejält.

2009-09-30 @ 12:06:44
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Jul i laloland

Om man vill besöka en pressbyrå med högst mänksliga människor som bor på planeten JORDEN ska man besöka den på Campus i Linköping. Idag t.o.m. frågade expediten om jag ville att hon skulle skölja av och TORKA mitt äpple jag köpte och detta ÄVEN fast jag skulle betala med kort och skapade LÅÅÅÅNG kö bakom mig.

Jag blev chockad och fick faktiskt inte fram ett ord, men sen blev jag glad som på julafton =)

2009-10-19 @ 17:23:58
URL: http://julilaloland.blogspot.com/
Postat av: Hannele

Du var nog i fel stad.

2009-10-21 @ 18:23:03
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0