Ta ditt kontoutdrag och stig åt sidan.

Det finns vissa beteenden i vardagen som triggar min ilska och irritation(som den uppmärksamme läsaren kanske märkt).
En sak som jag blir så trött på det är folk utan bankomathyfs.
Jag ska nu lista de 5 MEST irriterande saker som människor sysslar med när de ska, eller när de har tagit ut pengar.

1. Jag har stått länge i kön, men ändå har jag inte tagit upp mitt kort när jag väl kommer fram.
2. Jag har 3 olika konton som jag alltid måste ta ut ifrån, efter varandra, och titta på alla kontoutdragen. Jag bryr mig inte om att det är lång kö.
3. Jag pratar i mobilen när jag kommer fram till bankomaten. Detta gör att jag inte på ett ordentligt och tidseffektivt sätt kan ta ut pengar. Folk bakom mig i kön får vänta. Det skiter jag i, och pratar vidare.
4. Jag har tagit ut mina pengar, det kommer(som nästan alltid) ett kontoutdrag. Jag stannar länge kvar och blockerar bankomaten för de bakom mig medan jag i rofylld takt läser kontoutdraget.
5. Jag kan inte hantera en bankomat, så jag trycker fel. Får inte ut några pengar och förklarar sedan med hög röst för de bakom i kön att bankomaten är trasig. Helt utan självinsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0