Bli kö-effektiv!

Jag vet inte hur många gånger det har hänt, och om det bara händer mig.
Men jag blir lika trött och förbannad varenda gång.

Så här brukar det se ut:

Man hamnar i en kö för att beställa mat. Man har inget annat att göra i kön än att just bestämma vad man ska ha. Köerna tar ofta väääldigt lång tid. Varför undrar man när man står där. Men svaret får man ganska snabbt när man kommer fram till kassan. För där står fåntratt efter fåntratt och har inte bestämmt sig!!

"Åhh vad ska jag ha nu då?"
"Oj oj oj här var det mycket att välja på."

Jag har inte tid att ni ska först stå och spela fickpingis i kön och sen när ni kommer fram stå och vela. Ta en titt på menyn, bestämm vad du vill ha och beställ det när du kommer fram till kassan!
Ska det vara så svårt?

Men det som toppar allt är väl nästan när vuxna människor inte kan bestämma sig på mcdonalds, trots att de säkert vart där tusen gånger.
 Och till den om sinte vart där tusen gånger och har svort att bestämma sig kan jag säga: Allt smakar lika äckligt.

Så bli lite köeffektiv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0