JAG ÄR TILLBAKA

NU så,
efter att ha försökt stå ut med idioterna ett tag så går det inte längre.

Jag satt vid ett par tonårstjejjer på tvärbanan, den ena av dom hade glömt sin biljett i skolan och ville åka gratis.
Den vänlige konduktören säger att det går bra, men kommer det en kontrollant så åker hon dit på 1300 kronor.
Då svara idiottjejen:
"Det är lungt jag är ju med i det där på nätet."
"Va?" Undrar konduktören.
"Ja det där, planka.nu som ni har. Där man liksom betalar en avgift till SL så står ni för böterna om man åker dit."

VIlken idiot hon måste vara....om hon gå¨tt med i det så borde hin ju läst vad som står, och även om hon inte gjort det så bode det väl för fan gå upp för henne att det vore en GANSKA korkad grej av SL att göra......man slutar liksom aldrig bli förvånad över människorna.

 

Kommentarer
Postat av: Nåva

HerreGud... detta tonårsfolk är ju som en aldrig sinande källa av intellektuellt bajs.

2007-10-17 @ 07:22:07
URL: http://butterflycatcher.blogg.se
Postat av: Langhest

HAHAHAHAHAHAHAHA

Åh herreminje...jag vet inte om man skall skratta eller gråta...jag skrattar...nästan lite elakt hehehe

2007-12-07 @ 22:37:59
Postat av: Hatet

Ha ha den var bra....
kom ihåg att älska idioter...
det är dem,som försörjer de inteligenta ;)

2008-01-25 @ 20:34:40
Postat av: Linda

*ler bara ler*

det är ju bra att skaffa info om vad man ger pengar till.

2008-02-28 @ 01:57:13
URL: http://avantgardet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0