Jag vann!!!

Kvinnan framför mig i kön på 7/11 köper en Tia lott.
Hon går iväg och skrapar den.

Utbrister senare: "JAG VANN!!!"
Hon stormar fram till disken med lotten i högsta hugg!
"Hur mycket vinner jag?"

Expediten ser mer debil ut än vanligt och rättar till kepsen med konstig passform och säger:
"Ja, men det står väl?"

"Vaddå står?" säger kvinnan
"Det står väl hur mycket du vunnit."
"Vaddå? Jag har ju skrapat fram en tia. Då har jag väl vunnit. Det är väl en tialott?"


Tydligen så har det alldeles passerat denna kvinna förbi att man ska skrapa fram 3 av ett belopp och då vinner man det beloppet. Inte att man bara ska skrapa fram en tia........undrar hur hon lyckats med att INTE få reda på hur det är.


Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahahahahaaha jag döööööör!

2007-05-03 @ 15:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0