Idiotnotiser

Igår blev jag offer för följande:

Att någon stannade för att läsa sitt kontoutdrag vid bankomaten när det var kö bakom.
Att  någon klagade om ett felinslag på matkvittot på under 10 kronor när det var låååång kö bakom.
Att någon körde på mig bakifrån med en kundvagn er än en gång i affären. En bonus där var att det var samma person. Pratandes i mobiltelefon.

Folk som inte har simultanförmåga borde förbjudas att göra saker samtidigt som de pratar i mobilen. Den här kvinnan med kundvagnen gick bakom mig och hade sin koncentration i samtalet(som för övrigt handlade om att Eva hade hittat en ny karl och att det säkert var ett stolpskott som alla andra karlar som hon hittade. Att hon aldrig kan lära sig att inte hålla på med gifta män. Nä, jag veeeet, jag skulle aldrig det. Men som de höll på där på engelen i fredags, det var nästan som man trodde att kläderna skulle åka av där vid baren.)
Hoppas Eva hittat en bra karl nu. De verkar ju ganska förälskade. Men ärligt talat så skiter jag i det.
Och jag vill inte få mina hälsenor kapade bara för att en idiot inte kan se att det är fler hon själv på konsum,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0