Ett litet idiotpris till(DRUMRRROOOOLLL):

Producenterna på TV400 som tyckte att "Snyggast i Klassen" var ett program att satsa på.
Dom måste vara bland de mest IDIOTISKA människorn på denna jord,

Jag är häpen efter att ha bevittnat skiten.
Det är skräp, det är så ytligt och befästande av hur tjejer och killar ska vara.'

Jag tycker att alla som är inblandade kreativt i den produktionen ska skämmas.
Eller förklara vad man tänkte på.

Snälla låt oss nu tiga ihjäl eländet,. Titta inte, prata inte om det, låt det bara dö i tysthet. För det är inte värt mer.
Detta ärt första och sista gången jag kommer nämna det.

Jny out

Kommentarer
Postat av: Sara

Fyi, det är Meter som producerar.
Jag hörde talas om det i höstas, och fick kväljningar. Och då jobbar jag ändå med TV.

2007-03-08 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0