Veckans pajas: Sven Otto "hårdare tag" Littorin

Sven Otto Littorins mastersexamen är lite som mitt gamla körkort från Lådbilslandet på Öland.
Dvs det är nåt som skulle kunna vara på riktigt men det är inte det.

Det är märkligt här med en man som vill ha hårdare tag mot de som söker jobb som själv inte har rent mjöl i påsen.
Han har ju en examen från Farifax, men han har aldrig besökt universitetet och har betalat nära 33 000 i en  engångs summa. Vilket nog även jag UTAN mb kan räkna ut att då är det inte många som bli underkända.

Att Sven Otto sen inte vill svara på frågor om det gör det hela ännu löjligare. För då blir det ju bara mer uppenbart att även han VET att hans MB är bluff och båg.
Han svarade på en fråga om hans master så här:
"Jag vill inte prata om det. Jag vill bara prata om jobben. Resten skiter jag i."

Bravo, medieträningen sitter visst inte kvar när det blir pressat läge Sven-Otto?

Men det är lungt. För jag kan komma förbi och skjutsa dig vart du vill. Jag har ju körkort.
Och du måste ju ta jobb på annan ort när du blir arbetslös.
För det blir du väl?
Du har ju ljugit om dina meriter.
Det borde ju med, dina egna, hårdare regler på arbetsmarknaden leda till avsked.

Men som sagt, om du har en MB dåhar jag ett körkort.
Ditt är köpt på ett brevkursuniversitet och mitt tog jag på ett lådbilsland. Jag ser ingen skillnad idet.

Kommentarer
Postat av: Linda

:D

2008-02-28 @ 01:59:55
URL: http://avantgardet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0