Jag efterlyser regler!

Ja, jag vill ha regler för hur man egentligen får se ut när man vistas bland folk!
Att folk klär sig fult är en sak, men nu när värmen gör att folk slänger kläderna, då kan det bli rätt så stötande emellanåt.
Saker som borde vara förbjudna:

- Män med ölmage som åker kollektivt med baröverkropp. ELler än överhuvudtaget med bar överkropp. Oavsett hur vältränad dina bröstmuskler är så har jag ingen lust att känna din svettiga hud när du ska tränga dig in i tunnelbanan. Åk till saint tropez och spän dig istället.
- Tjejer som visar halva röven inklusive sin lilla bingo rimér stringtrosa. Nej tack.
- Bikini har man på stranden. Inte i stan..okej?
- Man kanske inte behöver slänga sig topples på närmsta gräsplätt så fort det är över plus 10. Det är inte alltid angenämt att vara omringad av nakna bröst. Och ni unga tjejer, tro FAN att folk stirrar på er när ni spelar fotboll topless i tanto.


Vi kan börja med det där. Så ser vi hur det går.

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Jag håller fullständigt med angående manlig topless, men inte angående kvinnlig. Mera kvinnlig topless! Jag har för mig att det fanns en tokig italiensk borgmästare som endast ville tillåta attraktiva kvinnor att sola topless, det är något som jag skulle kunna ställa mig bakom... ;-)
Skämt åsido, toplessreglerna bör vara lika för båda könen och lika för alla oavsett hur snygg man är. Men jag förstår inte hur du kan irritera dig på ett par vackra kvinnobröst.

2007-06-17 @ 17:22:58
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Amorsken

Jag undrar varför man inte får ha bikini i stan? Jag menar, det är fömodligen fruktansvärt obekvämt och opraktiskt. Men vad är skillnaden? Jag stör mig inte på om någon har bikini eller endast badshorts på sig om de går runt i en affär och handlar, det skulle vara som att säga: på stranden har man bikini, inte vanliga kläder.
Men om en karl gick runt i små speedos..då skulle jag nog mest fånskratta åt honom, men det är endast för att det inte finns någon som kan bära ett par sådana och fortfarande ha kvar sin självaktning eftersom det är fult på alla, inkl. simhoppare.

2007-06-18 @ 10:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0