Ge fan i mig!

Nej, jag vill inte bli medlem i rädda barnen via en bakfull sommarjobbare som står och svettas i skitiga shorts på medis.
Nej, jag vill inte köpa era jävla hemmagjorda tavlor som ska "bekosta" studier i sverige.
Nej, jag vill inte läsa vakttornet.
Nej, jag vill inte köpa strumpor per telefon, inte heller trosor till flickvännen.

Jag är heller inte det minsta intresserad av att läsa bibeln med er på onsdagkvällarna...ÄVEN om det är trevligt och ni bjuder på kaffe.

Jag vill inte ha Svenska Dagbladet trots att man får biobiljetter.
Det är heller inte intressant för mig att signa upp mig på re:members kreditkort. Trots att jag i princip blir idiotförklarad av försäljaren för att jag inte vill sätta mig själv i skuld. 

Jag vill inte ha rignsignaler eller porriga svararmeddelanden från jamba.

Och ärligt talat greenpeace, är det inte dags att sluta med att skicka ut alla alternativa människor i era tröjos och står och snackar med varandra och ibland gör utfall mot förbipasserande.

Och hörrni.......Paris Hilton.....vem FAN bryr sig. Och om nån bryr sig. Hur jävla idiotiskt är inte det.
Lås in henne och göm nyckeln så slipper vi höra om allt skit som den där lilla tösen hittar på.
Eller...bara skit i henne. Skriv inte läs inte. Skit i det!!

Är det bara jag som tycker det här?

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Men höll inte du själv på och trakasserade folk på stan för Greenpeace räkning för några år sedan?

2007-06-25 @ 20:08:57
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Jny

Jo,
men det var länge sen och jag respekterade folk som inte ville.
'Plus att jag faktiskt inte sprang omkring och var baiks och luktade sprit.
Inte heller hade jag dreds och batikfärgad tröja.
Sen slutade jag.

2007-06-25 @ 23:15:06
URL: http://folkaridioter.se
Postat av: Amorsken

Men det är väl inte fel på dreads och batikade kläder. Nu får du skärpa dig, annars tar jag dig i örat.

2007-06-26 @ 12:16:05
Postat av: Jny

Amorsken:
Nu skärper DU dig.
Annars.....

2007-06-26 @ 12:57:09
URL: http://folkaridioter.blogg.se
Postat av: Amorsken

Annars vad? Så ska du säga att det borde vara förbjudet att vara lång för du hamnar i allas armhålor???

2007-06-27 @ 13:57:31
Postat av: Ung tant.

Du sa det: Skit i Paris. Skriv inte. Läs inte.
Vad är det som gör att folk läser om folk som henne? Vad är det som gör att folk låter sig vilseledas till att läsa om sånt skit medan det pågår en massa vidrigheter i världen? Helt otroligt.

2007-07-09 @ 20:30:04
URL: http://ungtant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0